CST GmbH – schirmmacher.com

Junker-Jonas-Platz 3 T. +43 5523 62 56 212
6840 Götzis/Österreich info@schirmmacher.at
  • Przyjazne środowisku parasole przeciwdeszczowePrzyjazne środowisku parasole przeciwdeszczowe

Przyjazne środowisku parasole jako artykuły i prezenty reklamowe

Jak ekologiczne są parasole reklamowe?

Porównując parasole z wieloma innymi gadżetami promocyjnymi można uznać, że są to bardziej wartościowe artykuły reklamowe. Ze względu na stosunkowo długi cykl życia i rzeczywiste, praktyczne wykorzystanie, parasole są na ogół bardziej przyjazne środowisku niż wiele innych nietrwałych i rzadko używanych gadżetów promocyjnych. Oprócz cyklu życia w produktach reklamowych, dla zrównoważonego rozwoju ważną rolę odgrywają również procesy produkcyjne i wykorzystywane materiały.

Dlatego też przy ocenie wpływu parasoli na środowisko należy uwzględnić w szczególności następujące aspekty:

  • cykl życia produktu
  • emisja CO2 podczas produkcji i transportu
  • standardy środowiskowe przy produkcji
  • zastosowane materiały
  • warunki pracy w procesie produkcji

 

Przedstawiamy 3 wskazówki dla środowiska przy zakupie parasola


Wskazówka 1: Parasole z długim cyklem życia

 

Najbardziej przyjaznym dla środowiska parasolem jest ten, który nie musi być kupowany po raz drugi. Tak więc z punktu widzenia zrównoważonego rozwoju najważniejszą rzeczą jest jakość. Niskiej jakości, nietrwałe parasole nie przynoszą korzyści ani użytkownikowi, ani środowisku, ani firmie ze względu na słaby przekaz reklamowy.  Wysoka jakość znajduje się w centrum uwagi wszystkich produktów schirmmachera. Nawet najkorzystniejsze cenowo modele z naszej oferty cechują się długim okresem użytkowania. Dlaczego nasze ceny są takie niskie pomimo wysokiej jakości, wyjaśniamy tutaj.


Wskazówka 2: Parasole wyprodukowane w Europie

 

Ponad 90% wszystkich parasoli dostępnych w Europie pochodzi z Azji. W Europie (UE) produkcja parasoli w porównaniu z Azją  musi spełniać wyższe kryteria dotyczące ochrony środowiska. Także ustawowe standardy pracownicze są na wyższym poziomie.

Ponadto podczas transportu parasoli oszczędza się również CO2. Należy jednak zauważyć, że w przypadku parasoli "made in EU" nie wszystkie poszczególne części składowe pochodzą z Europy. Jeśli zatem chodzi o zrównoważony rozwój, parasole europejskie oferują pewne korzyści w porównaniu z produktami azjatyckimi. Przegląd naszych parasoli pochodzących z Europy znajdziecie tutaj.


Wskazówka 3: Parasole z przyjaznych dla środowiska materiałów

 

Są również parasole produkowane ze szczególnie przyjaznych dla środowiska materiałów. Popularnym tego przykładem jest Ecobrella od firmy FARE nagrodzona nagrodą w dziedzinie zrównoważonego rozwoju. Poszycie wykonane jest z materiału pozyskanego z odzysku tworzyw sztucznych, a rączka z drewna bambusowego.  Ten model dostarczany jest również w całkowicie biodegradowalnej folii. W naszym asortymencie znajduje się również wersja z pokrowcem parasolowym, który może być użyty jako torba na zakupy, co pozwala uniknąć zakupu jednorazowych toreb plastikowych. Należy zwrócić uwagę, że Ecobrella (jak niemal wszystkie parasole) pochodzi z Chin. Przegląd naszych eko-parasoli znajdziecie tutaj.

 

 


Podsumowanie i perspektywy

 

Obecnie coraz większą wagę przykłada się do zrównoważonego rozwoju w produkcji parasoli. Nie tylko testowane są nowe materiały, ale także optymalizowane procesy produkcyjne (np. oszczędność wody podczas produkcji). W każdym razie te zmiany postrzegamy jako krok we właściwym kierunku. Ogromny postęp w dziedzinie zrównoważonego rozwoju nastąpił zwłaszcza w branży parasoli gastronomicznych. Już teraz wszystkie parasole przeciwsłoneczne z naszej oferty są  w całości produkowane w Europie, a w ich produkcji stosowane są również materiały z recyklingu.

Zrównoważony rozwój stoi i będzie stał dla nas w centrum uwagi. Uważamy to za nasz obowiązek,  żeby razem z naszymi dostawcami rozwijać i promować przyjazne dla środowiska produkty oraz procesy produkcyjne. Poprzez Kodeks Postępowania zobowiązujemy siebie i naszych dostawców, z którymi utrzymujemy ścisły kontakt oparty na wzajemnym zaufaniu, do przestrzegania standardów środowiskowych i społecznych.

Schirmmacher – 50 lat doświadczenia
Więcej informacji na temat voucheraZamknij baner