Schirmmacher - wczoraj i dziś
Schirmmacher może pochwalić się długą historią firmy, która od samego początku była związana z parasolami. Już pradziadek Christiana Ströhle (obecnego właściciela) pracował w branży parasolowej jako rzemieślnik wytwarzający parasole. Za początek firmy uznaje się jednak założenie przez dziadka Christiana Ströhle manufaktury parasoli.
Lata 1950: Początki - warsztat parasoli
Nasza historia zaczyna się w latach 50-tych, kiedy Hans Ströhle, dziadek obecnego właściciela założył w Götzis w Austrii mały zakład produkujący parasole. Niewielki warsztat wkrótce przerodził się w fabrykę zatrudniającą 30 pracowników i zaopatrującą sklepy w całej Austrii i w południowych Niemczech. Firma Ströhle wyrobiła sobie markę dzięki wysokiej jakości parasolom krajowej produkcji.
Lata 1980: Kolejny krok na drodze do zostania ekspertem od parasoli
W latach 80-tych parasol stał się popularnym medium reklamowym. W tym samym czasie spadła sprzedaż w klasycznym segmencie parasolowym. Firma Ströhle podążyła za trendem i już wtedy zaczęła się specjalizować w parasolach reklamowych. W związku z tym coraz bardziej zwiększał się import stelaży, a wreszcie całych parasoli. Jednocześnie z biegiem lat coraz bardziej poszerzał się asortyment oraz możliwości druku.
Lata 2000: Rozszerzenie asortymentu – parasole ogrodowe i namioty
Asortyment został rozszerzony o parasole ogrodowe, a wkrótce również namioty rozkładane, jako idealne uzupełnienie wachlarzu produktów. Również w tym przypadku od samego początku przywiązujemy dużą wagę do dużej różnorodności wzorów i indywidualnych możliwości projektowych.
2019: Powstaje firma online - Schirmmacher wchodzi do sieci
Nowa era rozpoczyna się w 2019 roku. Christian Ströhle, wnuk założyciela firmy Hansa Ströhle, przejmuje prowadzenie przedsiębiorstwa. Pod nazwą Schirmmacher (CST GmbH) rodzi się młoda firma zajmująca się handlem online. Know-how na temat parasoli pierwotnej firmy Ströhle łączy się z nowymi możliwościami digitalizacji. Nacisk kładziony jest na jakość, niezawodność i doskonały stosunek ceny do jakości. Możliwości i ułatwienia dla Klientów jakie umożliwia najnowsza technologia, są krok po kroku dodawane i stale rozwijane.
Od 2020: Internacjonalizacja
Podejmowane są środki umiędzynarodowienia w celu przezwyciężenia barier językowych i geograficznych oraz możliwości dostarczania naszych produktów i usług dla klientów w całej Europie. W 2020 Schirmmacher ze swoim asortymentem parasoli przeciwdeszczowych wchodzi na rynek polski. Pierwszy kraj spoza obszaru niemieckojęzycznego to kolejny duży krok w historii firmy.
Schirmmacher szybko stał się jednym z wiodących dostawców indywidualnie zadrukowanych parasoli przeciwdeszczowych. Obsługujemy klientów z całej Europy z różnych sektorów gospodarki - od przemysłu, rzemiosła, usług i handlu po gastronomię i hotelarstwo.